32+2de gittim en son doktora bundan sonra 15 günde bir gelmemi söyledi fakat ben o zaman 15 gün sonrasına randevu almadığım için şuan randevu bulamadım özek hastane bu kadar çok dolmaz diye düşündüm 😂 25 gün sonrasına bulabildim ve huzursuz hissediyorum kendimi sanki 15. Günde gitmezsem kötü bişey olacak gibi🥺 Var mı 32den sonra 15 günde bir gitmeyen ?