Evet arkadaslar 9 aylik sureci 6 gün önce sonlandirmis bulunuyorum.12 temmuz herseyden habersiz kontrole gittim😁doktor muayene etti meğerse 6cm açıklık varmış. Bizimde gunumuz 15de doluyodu. Doktor beklemeye gerek yok dedi zaten açıklık var sadece agrilarini hiss etmiyosun. Yatisini verelim suni sanciyla doğumu baslatalim dedi. Bende biraz korku, biraz panik icindeydim. Her neyse esyalarimi falan aldim tekrar hastaneye gittim. Öğlen saat 12 gibi yatisim yapildi. Saat 4de doguma alindim. Ben kendimi korkuttugum için çok zor geçti. Doğru ikinamadim, sancilar desen ayri bir dünya. Bebek artik çıkışa yakındı nasil yalvariyorum sezeryana alin diye. Ama cok geçti tabii ki. Yarim saat sürdü doğum. Kendimi gereksiz yere fazla zorladim. Biraz kendimi toparlasaydim iyi gecicekti belkide. Ama çok şükür oğlumu saglikla aldim kucağıma. Şu an zorlaniyorum 3 dikis var çünkü. Ama oğlum için her seye değer.Ben sirami savdim darisi basiniza İnsallah