Aysee1123 MMMERLIZ Vitalede Necmi Erdoğana yaptırmıştım 1000 tl. Geçen aydı. Bi arkadaşımda Uncalı Meydanda yaptırdı orasıda aynı şekildeydi
Emirinannesiiiiiii Aysee1123 merhaba Necmi beyden memnun kaldınız mı bende onda yaptıricam renkli resim veriyormj
Haticeeeanne Prof. Mehmet Şimşek Konyaaltın da kendine ait kliniği var 1500 ama ödeme de yardımcı oluyorlar sağlık çalışanlarına ayrı indirimi oluyor
Aysee1123 Emirinannesiiiiiii Siyah beyaz çıktı veriyor. Renkli şekilde ekranda gösteriliyor sadece, ordan poz yakaladık öyle çektim bende fotoğrafını bu şekilde. Genel olarak memnun kaldım yani normaldi