Masell Kızlar bebeğim 1 buçuk aylık.Doğduğu günden beri çok ıkınıyo sarılığı hala devam ediyor.Gobek fıtığı da var.Doktora gaz damlası sordum vereyim mi diye.İşe yaramaz dedi.Sizlerde işe yaradı mı.
Masell Aksoylu24 yan etkisi var mı acaba hem fıtık hem sarılık hem aşırı gaz ne yapmalıyım bilmiyorum