Günaydın herkese. Joıe serına 2 in 1 ana kucağı modelini kullananan var mı tecrübeleriniz nelerdir? Ana kucağı arayışındayım babybjörnler almış başını gitmiş o fiyata değdiğini düşünmüyorum o yüzden başka ana kucağı arayışındayım tavsiyelere de açığım fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim