Zekiye45- Selam kızlar hamileliğiniz nasıl geçiyor biz kızımla şuanda 16+0 haftalıkız çok şükür pazar günü öğrendim kızım olacağını cinsiyet partisi yaptık eşimle çok mutluyum şükürler olsun gönlümde kız vardı ve oldu belirtilerim hiç yoktu bu zamana kadar test yapmasam halen daha haberim olmucaktı🤣 regl zaten düzensizdi bende kız olunca derler ya kusma çok olur falan bence hiç alakası yok bünyeden bünyeye değişiyor kız çok uyku yapar dediler o doğruymuş ne kadar uyusam da hep uykum var cinsiyet nedir diye sormuştum ve doğru tahmin etti herseferinde😍 @Melekler12 sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza 😍🎀🥹 size cinsiyet partisinden biraz resim göstereyim😍
Duyguss24 Zekiye45- maşallah size çok güzel bir aile olursunuz inşallah sağlıkla gelsin Rabbım nasip ederse benimde bir kızım olcak inşallah 16 +0 im bende sağ salim sağlıkla vaktinde kucağımıza alırız inşallah 🤲🥰❣️
Asya011 Bende 17+2 oldum bugün benimde bir prensesim olacak Allah sağlıklı sıhhatli kucağımıza aşmayı nasip etsin canım hayırlı olsun 💓💓🥰 partiniz güzel görünüyor
Zekiye45- Asya011 kız annesi olmak o düşüncesi çok duygusal ve çok güzle bişey şimdiden🥹🥹🥹 amin canım benim çok sağol hepimiz inşallah 😍
Minimalistanneee Melekler12 Melekler12 https://www.hizliresim.com/moaj9ak rica etsem bakabilir misiniz
Minimalistanneee Zekiye45- benim bir kızım var bir bacısı daha olsun istiyorum açıkçası.. ben eksikliğini çok hissettim ama kuzumda olan mide bulantılarım sıkıntılar bu gebeliğimde yok bilemiyorum ki burdan birkaç kişi koz dedi hayırlısı bakalım haftaya kontrolüm var 😍☺️