Babysgt Asdfgh_jkl bir anne olarak benim de tek tercihim gerekirse babasının istediği isim olsun ama iki isim olmasın olurdu
Asdfgh_jkl Eksijelibon eşim poyraz istiyor ben görkem. Iki isim istemediğim için karar vermeye çalışıyoruz