Derin_melis bilmiyrm ilk gebeliğimdede çok olurdu hatta daha fazla ve ben bu gebeliğimde magnezyumun önemini anladım ilkinde sulandırılan magnezyum içiyrdum ve içemiyrdum bunda nihayet hapı çıkmış onu kullanıyrm daha rahatım bi ara yine gerginliğim oldu doktor günde iki tane al dedi geçti iki gündür yine vardı ben 3 e çıkarttım bugün rahatım ve bide iki gün önce saatini epey geçtim magnezyumun ondanda olmuş olabilir ve tabi su çok önemli kış gelince suyu biraz ihmal ettim ama içmeye çalışıyrm