1melekannesi3858 Susu_09 asko bu 33 hafta Bize vallahi billahi iyi gelmedi benimde suyumdq azalma olmuş bebege yetecek kadar ama ne olacağı ne edeceği belli değil bebeğimin kilosu 1800 de kalmış 3 haftaya yakın gelisim geriligi varmış çok kötüyüm moralim bozuk 30 haftada kalmış gelişmiş
gudmorningbeya 1melekannesi3858 merhaba geçmiş olsun öncelikle bol havuç suyu için bebeğin suyunun artması için
Rumeys-a 1melekannesi3858 hastanede yatıyorum şuan aynı hafta aynı problem 🥺 Tansiyon sebebiyle geldim protein kaçağıydı,gebelik zehirlenmesiydi derken 33+5 olmamıza rağmen 30 haftalık bebeğim, dua ediyorum sadece ☹️
1melekannesi3858 Susu_09 Rabbım kimseyi korktuguna ugratmasin inşallah sağlıklı sıhhatli kucagimiza alırız
1melekannesi3858 Totanseyma büyük büyük ihtimal çünkü azalma olmuş suyunda 3 güne bir kontrol ve bebeğin gelişimi 30 haftada kalmış
Susu_09 1melekannesi3858 geldim hastsneye sezeryana alicak doktor suyum geliyor idrar gibi sancım yok 2150 olmuş kilosu sağ salim olsun da kuveze gircek artk
1melekannesi3858 Susu_09 yapacak bisey yok benimde suyumda azalma olmuş bebegin gelişimi de 30 hafta ile uyumlu 1800 gram 33 haftalık biliyordun ama 30 ile uyumluymus 3 güne Bi kontrol dedi duruma göre hareket edecek benimkisi de
peri5860 1melekannesi3858 Geçmiş olsun canım sağlıcakla alırsın inşallah en uygun zamanda kucağına 🙏 Sorum olacak sana suyu niye azalmış ne dedi doktor ? Suyu azalınca gelişimi de etkilenir tabi bebişin ama havuç suyu vs öneriliyor bir de deveci armut ye. Bol su iç
1melekannesi3858 Totanseyma daha dun gittim cuma günü çağıracak canım bu ayın 3 ünde gittigimde 1500 demişti 17 yani dün gittigimde 1800 dedi
Defnesmomy Susu_09 canım gözün aydın olsun bebeğini kucağına almışsın çok şükür ki, kuvezde çok kısa kalıp çıksın inşallah zor bir gün geçirdin Rabbim ağrını sizini dindirsin, evladinla bir ömür güzel bir hayat yaşamanızı nasip etsin 🌸🩷🧿
Susu_09 1melekannesi3858 evet girdi cnm kuvezde solunumdan dolayı iyi dediler bklm daha tam bilgi almadım