ftmasrt Surprizbebek1 şuan 31+0 dayım ya 31 .haftayı mı dolduruyorum yoksa 32 mi iyice kafam allak bullak oldu 🥹
Surprizbebek1 ftmasrt 31′i doldurmuşsunuz. Rapor için 32′nin dolması gerekiyor. Yani tam bir hafta sonra alabilirsiniz
Mediha99 ftmasrt tam 32+0 almanız gerekiyor bende öyle aldım üstüne kaç gün geçerse onun parası verilmiyor
Merve1616 Bende 5 Ağustosta raporu alacağım.O günde cumartesiye denk geliyor.Haftasonu rapor almak sıkıntı olmaz değil mi?