Neslihankrhmt Bugün yarın alınacak rahim ağzına ilaç verilecek dendi ama çok korkuyorum 🥺 daha önce yapılan varmj 23 haftalık olması gerekirken 20 de kalmış kan akımı bozulmuş ve bebeğin karnında su toplamış denildi 2 ayrı prof aynısını dedi kızlar çok korkuyorum
Sbhtzmn Neslihankrhmt geçmiş olsun 😞 20 hafta üstü olunca normal dogum yapıyorsun bunu okumustum sadece. Bilgim yok ama başka bi doktor a gittin mi 🤷🏼♀️
Yasdervse Neslihankrhmt korkma canım çok gecmıs olsun 10 gun önce bebegımn kalbındurdı agızdan ve vajınadan ilaç ile düşürüdüm sonra kürtaja aldılar . Çok üzücü senı cok iyi anlıyorum .kürtaj hıc bişi hıssetmıyosun hafıf kasık agrısı lekelenme oldu
Ruveyda35- Canım suni sanciyla rahimden ilac bide dil altı veriliyor doğum yapıyorsun sonra kalan parçaları kürtajla temizliyorlsd bende öyle oldu