Busraaao 39+0 haftadayiz kızlar bebeğim kız detaylı ultrason da vermiş olduğu tarih de geçti :) ben gibi olan var mı ☺️
Babysgt Busraaao normal doğum anneleri burada demekki :) benim tam yedi gün kaldı planlı sezeryan olacak. 38+1 de inşallah aşırı heyecanlıyım
Sifasylk Busraaao bizde 39+1deyiz 🥲 kızım olacak inşaAllah.. Dün hastaneye gittim 3 cm açıklık ve sancı vardı, bir kaç saate doğurursun dediler ama şimdi tık yok 😂
EverlerinSeher Ben de 38 haftalığım bir aydır kanala girmiş bebeğim ama yalancı sancılar dışında bişey yok 😂 ayaklarım balon gibi oldu basamıyorum bizim oglanın gelmeye niyeti yok
Mrsceyms 38+3 bende ayni durumdayim gelen giden yok vallahi. Kanala da girmemisti birkac gun once gittiğimde. İnsallah bu sicaklar da cok bekletmeden bizi gelirler☺️