Skrblt Sevinchelif yüksek tutmak dışında yapacak bişey yok. Bol su içiyorum soğuk duş alıyorum ama biraz ayakta durunca oturunca yatınca şişiyor. Dik tutuyorum hep
Edakorkmaz Sevinchelif benimde ödemim var doktorum tuzu tamamen yasakladı. Tuzu azaltabilirsin bide bol su