Hhbnhbnjvv Acısıyla, tatlısıyla, korkularla, heyecanlarla, çooook şükür Allahıma bu gunlere geldik🥰🤲🏻 Allah korusun bebislerimizi sag salim kucagimiza alalım insallah🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🌸🌸 sizler ne durumdasınız🌸
1prensesannesi_ Hhbnhbnjvv çok zor geçiyor 3. Trimester ama az kaldı 43 gün sonra bebeğime kavusuyorum inşallah acısıyla tatlısıyla bittirdik olduk çok şükür Rabbim herkesi tez zamanda kurtarsın 🤲🏻🤲🏻☺️
Hhbnhbnjvv Cwwksedef cefasını veren Allah sefasınıda veriyor elbet🥰 Tüm zorluklar bir gun bitecek bebegimiz kucagimiza geldiyi an hepsi unutulacak bide boyle düsünün🌸🌸🤲🏻
Cwwksedef Hhbnhbnjvv evet tek dayanağımızda bu değilmi 🥲🥺 sağlıkla gelsinlerr🙏🏼 hiç görmeden özledim kızımı gelsede koklasam sarılsam öpsem annelik bambaşkaymış
sevgi9654 tam bulantılar bitti rahat ettim oh be derken 30. haftaya girmemle bulantılarımın, istifraların, mide hassasiyetimin tekrar başlaması, bacak krampları, geceleri sağa-sola dönerken ağrı, uyanınca yürüyememe… berbat geçiyor 🥲
Hhbnhbnjvv 1prensesannesi_ Amin insallah banada boyle rakam gostermek kısmet olsun insallah. Bizde çok zorluktan gectik. Kanamalar düsük riskleri falan derken çok şükür bebeyimle buralara geldik🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🌸
Prensesannesi10 Son 7 gün kızıma kavuşmaya 9 ay bekledim bu 7 gün 7 sene gibi geçiyor rabbim sağlıkla kucağımıza almamızı nasip eylesin hepimize 🙏💕
Hhbnhbnjvv Youngmotherr yaa😍 saglikla gelsin insallah minnosumuz🥰🤲🏻 bende zaman gecsin istiyorum çok ozluyorum paşamı🥺