Az önce doktorum aradı ve bugün öğlen seni alıyoruz dedi aslında doğum yarındı 38+4 de doğuyor bebegimiz inşallah sağ salim sağlıklı şekilde kucağıma alırım darısı bekleyenlerin başına olsun.dualariniz eksik etmeyin rabbim herkese nasip etsin 😊bu arada hiç korkum yok çok heyecanlıyım sadece