Kızlar şuan 33 haftalığım sata göre ama bebeğimin gelişimi masallah diyelim 37 haftalıkmıs doktor rahimde bi yere kadar büyür tombik bebek olucak dedi kilosu için de aynı şeyi söyledi bu kiloda bebek doğurtuyorum ben dedi sizce napar kendi haftamı bekler mi yoksa sezaryan ile alır mı?