Benimde ikili testim riskli geldi devlet hastanesinde yaptırmıştım hatta baska bir sehirdeki hastaneye sevk edildim üçlü bile yapmadılar cok korktum
Perinatoloji bölümü detaylı ultrasonla baktı sağlıklı olduğunu düşünüyorum dedi fakat kesin tanı yöntemi değil ultrasonla bakmak 10 bebekten 7-8 ini tesbit edip yine 2-3 ü kendini iyi saklayabiliyor dedi
Sizi bu işten çok da iyi anlamayan bir arkadaşımız sevk etmiş dedi
Eğer kesin tamı istiyorsan amniyosentez sıvısı aldırabilirsin ya da fetal dna örneği dedi
Amniyosentez de düşük riski var diyebiliyorum dedim cok büyük bir oran değil 200 de 1 dedi
Fetal dna da devlet ödemiyormuş 9-10 bin civarı bir ücret varmış
Kesin tanı konulduğunda müdahale edip düzeltebileceğimiz bişey var mı dedim hayır sadece bilmiş olacaksın dedi
O yüzden gerek görmedim simsiyah duman olsa yine benim evladım yine Rabbimin emaneti bu bilinçten şaşırtmasın Allah 🤲🏻
Down sendrom riski cok yüksek cıkan arkadasım bir hafta kadar önce doğum yaptı gayet sağlıklı bebeği dedikleri gibi değildi
Sonucta bilgisayarın hesapladığı bir istatistik ne kadar güvenebiliriz ki
Sen gönlünü ferah tut Allah ın dediği olur
Kuluna kaldıramayacağı yük yüklemez 💗 sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz inşallah 🌸