mekselinaa Dünden beri şiddetli kaşıntı ile beraber ellerimde ayaklarımda noktacik gibi bir sürü kabarcıklar oluşmaya başladı başka yerimde yok sadece eller ayaklar 26 haftalık da gebeyim başına gelen varmı doktora gitmeli miyim bekleyeyim geçer mi
mekselinaa Serendipty biraz araştırdım el ayak hastalığı gibi birşeylerde okudum aile hekimliğine gideceğim
Serendipty mekselinaa inşallah sorun çıkmaz allah sağlık versin toplum içinde maske tak mutlaka bundan sonrası için kalabalığa ve hasta insanlara yanaşma özellikle çocuklara onlarda çok salgın hastalık oluyor şimdi