Smea Gebelikte ayak taban ağrısı çeken var mı özellikle sabah yataktan kalktıktan sonra ayaklarımın üstüne basamiyorum Ağrıdan.
Gamzetayfunn Smea bu sabah bile kalkarken aynı sorun vardı.. bunun sebebi uyurken vücudumuz ödem topluyor ve ilk kalktığımızda biz o ödemi hissediyoruz fark ederseniz gün içinde yürüdükçe yada ayağınızın altına yüksek minder koyduğunuzda o acı geçiyor
gl12cn34 Smea suan 33 haftalığım ve 2 aydır sabahları uyanınca ayağa kalkamıyorum ayak tabanlarım yere basamıyor ağrıdan
Pink29 d-kaya99 merhaba gecmıs olsun ben 9.gaftadayım normal mı bu kadar erken olması topuklu ayakkabı gıydım ertesi sabah ayak tabanım ağrımaya başladı yoksa onunla alakası yok mu tamamen gebelıkşe mı ılgılıdır