Ben gittim doktor hiçbir şey yapmadı bi tane krem verdi onu almadan önce doktoruma sordum kremdir jeldir kullanma dedi sanırım kas gevşetici falan olduğu için parol içebilirsin ve ağrın olunca bol bol dinlen başka yapılabilecek bi şey yok demişti sonra zamanla geçti. Gerçi şimdi son zamanlarım olduğu için yine ağrılarım başladı