Senannnn evet normal 2 sezeryanım ,Enfeksiyon olmadığı sürece sorun yok ,ama bol bol havalandır duş sonrası kesinlikle ıslak tutma kıyafetinin ıslak olmamasına dikkat et korsesiz asla gezme hava alması gerek Ödem olmaması ve enfeksiyon kampapası için