Efemomlife13 38 uygun ozaman alırlar herkes öyle diyor 2.de sezaryan olacağı kesin olduğu için. Belki daha öncesinde ağrı sızı olacak siz gideceksiniz doktora boşuna ağrı sızı çekmeye gerek yok. İlk doğumum 38+5 de sezaryan olmustu benim de 1 2 gün öncesi adet sancısı gibi sancım olmuştu doktora soledim hemen ertesi güne gün verdi çatı dar olduğu için de sezaryan olacağı belliydi zaten çatı muayenesinde. Şuan da sezaryan olcak benim de 38.hafta da alıyorlar die duydum canım ben