hulya1406 Buse4175 Sezaryen doğum yaptım perş günü lavman yapmadılar zaten bir gece öncesi gece 24ten sonra bişey yiyip içme diyor doktor ve hemşireler.
Hayat123456 Buse4175 normal doğum yaptım 2 tane lavman yaptılar canım şimdi 2. Bebeğime hamileyim nasıl ne olur bilmiyorum
Skn23 Buse4175 ben normal doğum yaptım yapmışlardı sabah 8 de gitmiştim sütüm gelmişti ilk doğumunda gece 12 de doğurmuştum . Neye göre yapıp yapmıyorlar bilmiyorum ama bence yapmaları en güzeli