kalbimm kızlar merhaba 6+5 gnlük hamileym geçen hafta kese görndü bebek görnmemişti bugun kahverengimsi akıntım geldi bilgisi olan var mo😔
Zeyna0607 kalbimm bu yerleşme gebelik öğrenmeden dahi olabilen ufak şeyler diye biliyorum seninki yerşçleşmişki öğrenmişsin canım erkenden baktırkı erken teşhis daima hayat kurtarır
Bbsozlm Canım bende 5+3 üm doktordan geliyorum kahverengi akıntım oldu benimde progestan verdi umarım ikimizin bebişleride sağlıklı bizimledir inşallah bişey yoktur 🙏🏻
Zeyna0607 Canım herbünye başka her bebeğin gelişim şeklide başka daha çok yeni kese var bebek yok denen kimler doğurmadı bi okusan şok olursun doktora kalsa ilaç verecek kese boş diye sen sen ol bekle 8 haftanın sonuna kadar tek doktorlada asla kalma her doktorun kullandığı makinede aynı değil kimi ileri teknoloji kimi ucuzunu alır ben inanıyorum bebişin orda sadece kuvvetli ihtimal geç döllenme relaxxx sakin olup bebeğinin tadını çıkar 😊🐣