rumeysa6161 Gizemengin35 bende 15 haftalık gebeyim sabah 2 akşam 2 progestan kullanıyorum kan baya geldi diye
Nursbltaydn Rahim agzında acılma var mı bana da bugun progestan fitil yazdı herhangi akıntım yoktu ama ultrason da hafif bı acılma gordu daha dogrusu rahim agzı kapalı ama agzına orta bolumunde bi genısleme gordu ondan verdı haftaya gel dedi bakalım 19+3 üm
Nursbltaydn Nursbltaydn sana fitili tam olarak neden yazdı sadece akıntı ıcın yazmalar cunkı enfeksıyon yada acılma vs varsa yazar
Gizemengin35 Bnm bugün leke kahrengi oldu çok hafif ve sarı akıntı doktorum fitil yazdı ama korkarak kullandım kasiklarimda agri var
Gizemengin35 Nursbltaydn kontrole gitmedim bugün oldu ilk kez mesaj attım oda mesaj atmış mixovul kullan die
runkli0606 Nursbltaydn akıntı için yazıyorlar akıntı mantar enfeksiyonu kaynaklı olduğu zaman banada yazdılar
Nursbltaydn Senın gıbı bende endıselıyım bugun cok moralım bozuldu ama sen daha ileri haftada sın Allahın izniyle fıtılle en az yedı hafta ileri atsan kendını yatarak dinlenerek bı sorun cıkmaz
Gizemengin35 Nursbltaydn ahh yatabilsem uyutmuyor hiç sende atlatirsin bozma moralini stres yaptıkça zorlasiyo hersy bebekde stres yapar
Nursbltaydn Ben daha 19+3 üm eger ılacla duzelmezse ınternette baktıgıma gore rahım agzı dıkısı yapıyolarmıs erken dogum olmasın dıye ama korkma sen ılacla kendını ılerı haftalara atabilirsin 30 lu haftalardasın en azından
Gizemengin35 Nursbltaydn ins atlatırım cnm Rabbım yardimcimiz olsun gece uyku yok agrilardan bel ağrısı VS açılma yoktur ins
Oznurkocuk Gizemengin35 evet geçti çok şükür zaten 2 gün önce bitti fitil 2 gündür de hiç akıntım yok ama yine de günde 2-3 defa çamaşırımı değiştiriyorum tekrarlamasın diye