melegim0606
Stres yapma canım benim Rabbim nasip ettiyse zaten sağlıklı olur ben hiç zannetmiyorum eğer sağlıksız bebek olsaydı tutunamazdı bu kadar haftalara da gelemezdi. Çağrı hoca tek bebekten ne kadar alıyor ki benim şuan iki bebek her muayenede 1,500 alıyor. Aynen son zamanlarda haftalık çağıracak ama belki her muayenede almaz sonuçta 10 gün içinde gidiyoruz çok acımasız değil durumunu anlatsan bence esneklik tanıyabilir.