Benim ev de 3+1. 34. Haftam biticek işte. Geçen hafta halılarımı verdim. Kapılarımı camlarımı sildim. Evi sildim süpürdüm. Perdelerimi yıkadım astım. Herşeyim bitti. Mutfak dolaplarımı zaten önceden silmiştim temiz.👍🏻 Şimdi dinleniyorum artık daha fazla bir şey yapamam git gide ağırlaştım. Belim ayrılcak gibi oluyor. Kasığımda baskı oluyor. Sadece günlük şeylere ihtiyaç duyuyorm süpürme silme. 😌