Nemlendirici kullanın bol bol serinletiyor ve yangısını emiyor. Gebelikten önce de cilt hastalığım mevcut olduğu için yıllardır el ayak için nemlendirici kullanıyorum kullanmazsam alev alev yanıyor. Gebelikte de ekstra yanıyor nemlendirici kurtarıyor 🥹🫶🏻