Kızlar birşey sorucam 34+3 olduk ara ara bebeğim kendini topluyor yani karnımda çok sertleşiyor canımı acıtıyor 5.10 dk fazla ayakta Duramaz oldum hemen bel ve kasık ağrısı oluyor aşağıma baskı yapıyor bunlar sence normal mi sizde de böyle mi oluyor ben anlam veremiyorum ?