Ben de 25+5 deyim bana da yeni başladı tansiyon düşürmek içinmiş bi zararı yokmuş benim ikiz gebelik rahim yolun kısalmış dedi erken doğumu önlemek için vermiş herhangi bi zararı yok dedi sana niye verdi araştırdın mı sordun mu yüksek tansiyonu olanlar kullanıyormuş