Merhaba
22+5 teyim. Sabahtan beri tansiyonum 8-5 , 8-4 , 9-6 ve maks. 10-7 oluyor. Normalde tansiyonum 12civarıdır, ilk kez düştü bu kadar. Doktoruma yazdım yarın gel, kardiyoloğa görün dedi ama ben şehir dışındayım.
Başınıza geldi mi? Nasıl müdahale ettiniz? Doktorunuz ne dedi, bebeği etkiler mi kafamda bir sürü soru. Şimdiden teşekkür ederim