Genel anesteziyi vücuttan atmaya çalışırken, öksürme, istifra gibi durumlar olabiliyormuş. Buda dikişlerinizi zorlayabilir canınız normalden fazla yanabilir. Ama spinalde bu şekilde olmuyormuş en fazla baş ağrısı olabilirmiş oda ağrı kesici ile geçebilen ağrıymış bugün daha doktorumla bunu konuştum bende