zynpdrnkcbdk amin hepimiizn inşallah🤗🙏 Yurtdışında keyfi yapmıyorlarmış sezeryanı, doktorum öyle dedi, ama eğer çok korkuyorum bu süreç beni olumsuz etkiledi vs dersen psikolojik durumdan dolayı yapma ihtimalleri var dedi. Şahsen ben şöyle düşünüyorum normal doğum ucu açık bir süreç yani başına ne gelecek belli değil o kadar ağrı çekip sonunda sezeryana dönenler de var falan filan. En azından planlı programlı hastaneye yatarım başıma ne geleceğini bilirim, zaten kaç yıl bebek için uğraşmışım ameliyatlar, testler, ilaçlar hormonlar alıp yıpranmışım halim kalmadı daha uğraşmaya sanırım, sezeryan temiz iş😂🙈