39+5 oldum bugün nişanım geldi gelmeden önce aşırı bir bel ağrısı ve kasık ağrısı yaşadım doktor bugün muayenede biraz uyarıyorum artık gelsin bebek dedi ondan dolayı mı bilmiyorum
Şimdi de hala bel ve kasık ağrısı var doğum için illa sancı mı olmalı regl ağrısından biraz daha fazla ağrı ve bel ağrısı ile doktora gitmeli miyim yoksa bekleyeyim mi