Ebruayd1n Kizlar 24 haftalık oldum 2 3 gündür şiddetli bir ayak altı kaşıntısı yaşıyorum varmı aranızda bu durumu yaşayan neden oluyor ne yapicam
GulserenKY Ebruayd1n Ben yaşamıştım avucicim ve ayak tabanlarim çok kaşınıyordu karaciğer enzimlerim yüksek çıktı. Bir doktora gorunmenizde fayda var
Ask-bebegim Ebruayd1n 14.haftalarda mi ne benimde başıma geldi çok kötü ayak altı kaşıntısı doktora gittim kan tahlillerim hep temiz çıktı. Ağlıyordum kasintidan artık ama neden oldu bilmiyorum kendi kendine 1 hafta sonra geçti
meltemgondur Ebruayd1n Benim de vardı. Testlerim yapıldı. Karaciğer enzimlerim ve safra testim yüksek çıktı. Kolestaz teşhisi kondu, onun için de ilaç kullanıyorum.
1kucukbaby Ebruayd1n dün gittim isilik gibi oldu her yerim kan tahlillerim temiz çıktı doktorum da bepanthol kaşıntı giderici verdi iyi geldi biraz sıcaklardan da olabilir
GulserenKY Ebruayd1n Benim o gün yatış yaptırdı doktorum. İlaç tedavisi yapıldı dogum yaptıktan sonra 2 gün daha yattım değerlerim hala yüksek çıkıyordu ilaçlarla düşürüldü.