Ikiz_annesii YigitHazal 33+5 iz çift yumurta. Bugün kontrolde kasılmam oldu diye nst istedi ilk defa girdim
Nesli-han55 Ben çift yumurta ikiziyim bi sıkıntım falan yoktu ama 25+1 de nstye aldı beni çok şükür bişey çıkmadı 2 haftada bir nst olacak dedi