Bende 36 haftalıkken kontrole gitmişim doktor denize girebilirsin güneşlenebilirsin sıkıntı olmaz ama mayon denizden çıktıktan sonra uzun süre üzerinde ıslak kalmasın kurula demişti. Havuz tavsiye etmedi temizliği açısından enfeksiyon riski varmış. Deniz de kirli değilse sıkıntı olmaz demişti