Merhaba kızlar ben dün sabaha kadar buradan doğum hikayelerini okuyordum korkudan geçen hafta perşembe günü hastaneye gittiğimde bebeğimin hala makat geliş olduğunu öğrendim doktor bana dediki sana gün veremem sancın ya da doğumun başladığı zaman gel bebek hala ters seni sezeryana alacağız pazar günü sabah altıda regl sancısı gibi sancı çektim hatta burada post bile açtım hastaneye gideyim mi gitmeyim diye akşama kadar düzensiz olarak yalancı sancılar gibi geldi ama gece 12’den sonra dedim duşa gireyim yalancıysa zaten durur duşa girdim hala durmadı hatta duş esnasında bile daha şiddetli hale gelmeye başladı suyum zaten azdı zaten çok stresli bir gebelikte geçirdim ben de hemen eşime hazırlan gidelim dedim tabi bu burada verilen tavsiyeler üzerine de gittim gittim önce alttan muayene ettiler hani sıfır santim açıklık hiç yoktu sonra beni ne sete aldılar nst de sancılar çok çıktı ölüyordum resmen terden sırtımdan kasığıma vura vura sonra doktor dediki bakalım ultrasonda bebek makat geliş se seni hemen sezeryana alalım ama dönmüş ise eve yollayacağım seni çünkü hiç açıklığın yok evde sancını çek gel dedi tamam dedim baktı hala bebek makat geliş beni sezeryana almak için yatış yaptılar sonra kan falan aldılar hastaneye gitmeden önce su içtiğim için zaten Spinal olacaktım zaten genel istemiyordum hani her şeyi görmek istiyordum bir de panik atak hastası olmama rağmen sonra elbiselerimi giydir diler hani önlüğü giydir diler son dayı taktılar ve inanın ki acısı sıfır hani korkanlar için diyorum hiçbir şekilde acı hissetmedim ve bundan en çok ben korkuyordum hatta dün sabah bile araştırıyordum burada sonda ağrısını sonra beni yavaş yavaş ameliyathaneye götürdüler. Önce sırtımdan da bir iğne vuruldum o iğne hiçbir şekilde acıtmadı yani korktuğum hiçbir şey olmadı sonra bacaklarıma sıcak bir su gibi sanki geldi uzattılar beni hani yavaş yavaş hissizleştim uyuşmaya başladı sonra kestiler karnımı yani hiçbir şekilde acı yok ama o çekiştirmeyi. Falan hepsini hissediyorsunuz tabi korktum hatta bir an sanki böyle böbreklerimi ciğerlerim hepsini yeniden çıkarırım demiş gibi ama hiçbir şekilde acı yok hiç korkmayın yani gene olsa gene Spinal tercih ederim baktım 5 dakka geçmeden bebeğimin ağlama sesi geldi ben de onu da hıçkıra hiç kıra ağladım sonra bir 20 dakikaya kadar benim dikişlerimi falan attılar bebegimi götürdüler hiçbir sıkıntısı yoktu çok şükür sonra ben çıktım sadece zorlandığın bir şey kum torbası oldu karnımın üstüne koydular birazcık ağrıdı yani zorlandım valla ne yalan söylüyeyim sonda yı çıkardıkları an hiçbir şey hisetmedim ilk yürüyüş te zorlanma olabilir oda çok normal ama önemli olan sağlıklı bir şekilde bebeğimi aldım kucağıma çok şükür 🙏🏻😍 Rabim hepinize güzel doğumlar nasıp etsin inşallah 🙏🏻