Nerminn Kızlar kasımın 16 sında yumurtalama oldu adetim 7;gun gecikti bugun doktora gttim yumurtan catlamıs dedi kah tahlili verdim negatif sizce gec dollenme olurmı ? Dualarınızda eksik etmeyin 🙏
Melekhkn Valla bende de ayni durum var canım bugun bnde kan tahlili verdim negatif kimi ilki negatif ckti 1 hafta sonra gttim pozitif ckti dio ama bilemiyorum🙄