Heyzilwq Ya kızlar biraz çekinerek sorucam ama çarşamba dikiş aldırmaya gidicem bikini bölgesini temizlemek gerekiyor mu nasıl temizlicem böyle gitmek istemiyorum hem benim hem doktor için kötü görüntü yani 🤦♀️
Rukiyeaktay Heyzilwq Sezaryen sonrası dikiş aldırmak mı? Ben iki sezaryen doğum geçirdim ikisi de kendiliğinden eriyen misina dikişti canım. Dikiş aldırmaya falan gitmedim. Hatta ilk doğumum özelde ikincisi Tıp Fakültesi’nde oldu. Neden öyle yaptılarki acaba sana?
Rukiyeaktay Heyzilwq Ayrıca alt kısmını tamamen açtırmazlar heralde canım. Sıkıntı yapma kendine lohusasın sonuçta.
efelinamoms civcivsuyum sezeryanda dikiş aldırma var canım devlet hastaneleri yapistirma yapmiyor dikis yapiyor bir ip var iki tarafdan kesip bi tarafdan cekiyor hicde acima agri olmuyor hissetmiyorsun bile benimde öyle oldu gecen sene ☺️ ayrıca pansumanı ikinci günü acıyorlar hastaneden cıkmadan