Bende ebebekten aldm ama alt lastik kısmı hiç hoşuma gitmedi. Çabuk esner çabuk genişler gibi duruyo. 90 beden giyiyorum normalde. Bunu 95 aldm. Süt dolarsa şişer göğüsler ister istemez, sağdan soldan taşmasın fışkırmasın diye. Ama ne biliyim alt kısmı hiç sarmadı gibi. Arkada iyice sıktırıyorm, omuz ipleride gerdiriyorum bu sefer göğüsün orta alt kısmı havaya kalkıyo. Saçma sapan bişey oluyo. Bakalm.. 😏