Benimde bikaç gün önceydi akraba arkadaş çağırıp kutlayacak halim yoktu o yüzden başbaşa olmasını istedim o işten 12 de geliyordu gece zaten o zamana kadar güzel bi yemek hazırladım masayı süsledim odayı da aynı şekilde pastayı da kendim yaptım hediye olarak parfüm aldım bitmişti çünkü parfümü ama onu almasam baba oğul forma yaptıracaktm oğluma formayı beraber aldık o yüzden vazgeçtim projeksiyon dan odanın tavanına galaksi videosu açtım kendime elbise aldım 30 haftalığım sığabileceğim tek seksi şey oydu 😂 bu kadar başbaşa romantik bi şekilde kutladık seneye artık büyüğünü yaparım