YagizAsyaMom 33 haftaligim bende 2 gun sonra var randevum bende Nts giricem daha once girmistim tecrubem var dunyanin en güzel sesini dinlicem insallah en son 29 haftalik iken gitmistim 1700grdi artmistir diye dusunuyorum kilosu e tabi bende kilo aldim doktor yine kizicak kilo almisim diye ama napim yani bogazimida tutamiyorum. Aman neyse bebegim saglikli olsunda gerisi hikaye valla sezeryan icin bisey demedi bana demesinde ben istemiyorum valla