nghnyrlky ilk dozu geçen ay vuruldum ikinci dozu da bu hafta vurulacağım. İlk dozda sağlık ocağındaki ebenin eli o kadar hafifti ki pek fazla acımadı canım sadece ilacı enjekte etmeye başladığı zaman hafif bi acım oldu sonrasında kolumu çok sabit tutmamaya özen gösterdim gün içinde hep aşağı yukarı kaldırarak hareket ettirdim o yüzden hiç ağrım olmadı çok şükür.