Aaxx merhaba benim evlilik oncesi pek korkum yoktu yani oyle saniyordum.balayinda ilk deneme asamalarinda fark ettim korktugumu ve tum tatil izdirap oldu😢neyse sonra evimize gectik ecz deki kadinla konusup sakinlestirici tarzi bitkisel bir sey aldim icip sakinlemeyi beklerken heycandan kalbim duracakti😬kayganlastirici bir suru sey pek faydasi olmadi 🥹 ilk iliskiyi basardik (anestol yardimi ile)ama benim icin agrili bir seydi o agri hissinden sonra daha cok kasilma esi itme felan basladi.doktora gittim kadin doguma ilk muayne resmen savas verdik kadinla vajinal muayne icin.bu vajinusmustan soz etmek istedim pek iplemedi.sonra kendim baya arastirdim kadinlar klubu felan.yaptigim sey yada doktorun yaptiracagi sey vajinanin genisligine esnedigine kendini ikna edebilmek bunun icin de numaralari basliklar veriyorlar sanirim yada soyle dusunun tek parmaginiz sonra 2 parmak seklinde.neyse cozum surecim boyle basladi bende cozmeye niyetliydim.sicak suda oturun tavsiyesine uydum ve sonrasinda anestol ile denedik oldu ama oyle cok surmusum ki bir sey hissetmiyordum.bir sure daha kremin dozunu azaltarak devam ettim.nefes kismida cok onemli derin bir nefes alirsaniz o an kaslariniz gevsiyor resmen.sonra kreme felan gerek kalmadi.