Sumeyyee_ss Merhaba güzel anneler alışverişinizde kendiniz ve bebek için neler tercih ettiniz herhangi bir alışveriş listeniz var mı bu şekilde :)
Pinar61 Sumeyyee_ss Merhaba canım ben iki takım alt üst aldım gecelik bebeğe çoğunlukla zıbın aldım normal kıyafetleri falan hep hediye geldi bana çoğunlukla bez ve ıslak mendil stok yaptım.Molfix ve ıslak mendil sleppy olarak.
Defnecigim Sumeyyee_ss alt üst takım hiç almadım tulumlarla çocuk büyüttüm çok rahat ettim kendinden eldivenli çoraplı tulumlar. Altına bir zıbın mevsime göre olduda bitti :))
Sumeyyee_ss Pinar61 cocuk doğmadan bez stok yapılmalı mı herhangi bir alerji olur mu diye endişe ederek bir paket sleepy bez aldım sadece
Pinar61 Sumeyyee_ss Molfix in hiç pişik yaptığını duymadım o yüzden stok yaptım umarım pişik yapmaz 🙂