Mucize_24 henüz doğum yapmadım kullanmaya fırsatım olmadı gorsel olarak güzel duruyor ama kullanışlılıgı konusunda emin değilim tek elle katlanma özelliğinin olmamasi ve tekerlerinin aşırı büyük olmasi herkes için uygun olmayabilir. Ben sitede oturuyorum guvenlikli buldugum icin kapımda birakıcam asansörle inip çıkacağım icin cok problem etmedim kendi aracimiz oldugundan seyehat da problem degil. Ama buyuk sehirlerde bi otobüs e rahatlikla binilebilir mi emin degilim