Valla 30. Haftada şahsen pek yuruyecek halim bıle kalmadı ayaklarım oyle şişiyor ki anlatamam.Resmen uyuşuk eskiden 37 giyerken şimdi 40 giyıyorum🫣Yaz ayının skıntısı.Yuruyebılıyorsanız veya yuzebılıyorsanız doktor izniyle yapın.Cok fazla yorulmak da iyi gelmiyor.