Ebebekten almak mantıklı hem ucuz hemde kısa süre giydirilecek , iyi markalar 4-5 katında iç giyimde gerek görmedim ,taş gibi sağlam olmasa da olur ,her aydan 3 er tane askılı veya kısa kollu aldım ben büyüdükçe bedenine göre alırım dedim
Saklamam zaten işimiz bitince geri dönüşüme gönderirim