Denizim921 9+2 haftalığız şuan ama benim hiç halim yok daha önce de bir gebelik kaybım var kalp atışı yok diye kürtaj olmuştum şimdi de iştahsızlık var onlara bir şey olmasın diye yemeye çalışıyorum ama öyle çok yiyemiyorum ne önerirsiniz yemek yiyebilmem için
Kediannesi1 Denizim921 16 haftalığım tuzlu kraker hariç bir şey yiyemiyorum ikiz gebelikte belirtiler daha ağır oluyor maalesef
Twin-22 Denizim921 Kasma kendini öncelikle sürekli pozitif ol ve tadını çıkar benimde iştahım yoktu zamanla düzeldi muz , ceviz falan tuketebilirsen en azından iyi olur . 34+5 ten selamlar ☺️
Denizim921 Twin-22 ohh ne güzel sizin yol bitmiş sayılır darısı da bize inşAllah sağlıkla kucağınıza alın bende eskiden çok iştahlı biriydim şuan hiç bir şeyin kokusuna gelemiyorum muzu çok severdim olduğu odaya bile giremez oldum
Nursah2 11+5 bende ikiz gebeyim. İştahım benimde yeni yeni azda olsa düzeliyor gibi. Hiç birşey yiyemiyordum hatta zayıfladım bile. Sen tedirgin olma ilk 3 ay hepimizin zor geçti sende içini ferah tutmalısın 😊
Denizim921 Nursah2 bende 9 haftaya kadar 2 kilo verdim bana da 12. Haftada düzelir inşAllah diyorlar bakalım çok tedirginim
Fid34 Ben 19 haftayım ikiz hala öyle 6 kg verdim hala kilo alamadım . Hala kusuyorum ikizler böyle oluyormuş
Nursah2 Denizim921 bende öyleydim yalan yok. Ama kontrollerde bebeklerin çok iyi olduğunu görünce diyorsun ki boşuna telaş yapmışım ☺️